Samen uniek in ontwikkeling

De Lelyschool is een kleinschalige, veilige en ambitieuze openbare basisschool in Hilversum Noord. We geven de kinderen een brede blik op de wereld mee, met respect voor de verschillende geloven en levensovertuigingen die er zijn. Met dit openbare uitgangspunt heeft de Lelyschool aandacht voor ieder kind en zijn alle kinderen welkom. Op onze school ontmoeten kinderen elkaar om te leren, te ontdekken en te spelen. Ons schoolteam vindt goede leerprestaties en een fijne sfeer binnen de school van groot belang.

Kom langs, doe mee en ervaar zelf hoe de sfeer op onze school is. U kunt een afspraak maken met Jeroen Jansen (interim directeur) voor een kennismakingsgesprek. Op dit moment hebben we geen wachtlijst voor inschrijving.

Over de Lelyschool

Op de Lelyschool vinden we het belangrijk dat:

• er goed onderwijs wordt geboden;
  • de lessen en de leerstof steeds worden aangepast aan elk kind;
  • er permanent hoge eisen worden gesteld aan de bekwaamheid van de leerkrachten;
  • kinderen worden gestimuleerd om samen te leven en samen te werken;
  • er naar kinderen wordt geluisterd en met kinderen wordt gesproken;
  • er constant aan kwaliteit wordt gewerkt.