Missie

Wij geloven dat we, als we samen hard werken aan maatwerk, het verschil kunnen maken voor elk kind.

Visie

We werken samen aan goed onderwijs dat het verschil maakt in het leven van kinderen en hun ouders. Onderwijs dat we nog breder toegankelijk en zichtbaar willen maken, zonder concessies te doen aan onze authenticiteit

Onze school

Adaptief:

• Adaptief onderwijs is een onderwijsideaal dat kinderen binnen een reguliere school alle mogelijkheden wil bieden om op hun eigen manier en tempo kennis op te doen. Leren op maat dus. Want wij geloven dat ieder kind anders is en een eigen aanpak verdient.

Kleinschalig:

• Deze persoonlijke aanpak is alleen mogelijk als je als school en als team hierop ingericht bent. Onze klassen zijn klein en onze extra begeleiding is goed ingericht, zodat we alle kinderen de aandacht kunnen geven die nodig is om te groeien.

Diversiteit:

• Kinderen leren verschillend en hebben recht op onderwijs dat aan die diversiteit tegemoetkomt. Onze deur staat altijd open en wij zijn er voor iedereen. Dit zorgt voor een bont palet aan culturen en achtergronden: zowel bij onze leerlingen als binnen ons team. Een creatieve en multiculturele voedingsbodem voor zowel kinderen als leerkrachten.

Dit is wat we doen

Ouder en kind staan écht centraal. Wij zien het kind echt en kunnen de leerroute zo inrichten dat deze maximaal aansluit bij de ontwikkelingsbehoefte van het kind. Elk kind én elke ouder kan daarom bij ons terecht.

De zichtbare impact van de leerkracht. Ons team is volledig ingericht op het geven van onderwijs op maat: een eigenzinnig team van deskundige creatievelingen, die in hun loopbaan al heel vaak het verschil hebben kunnen maken. Vanuit een diep geloof dat goed en passend onderwijs het verschil maakt in het leven van kinderen en hun ouders staan en gaan zij iedere dag weer voor ‘hun’ kinderen en de Lelyschool. Dit zie en voel je.

Een school in de buurt en op de kaart. Wij omarmen diversiteit. Wij geloven dat we groeien als we openstaan voor elkaar en van elkaar willen leren. Net als in ‘de echte wereld’ .

Samen zetten we de Lelyschool op de kaart.

Samenwerkende partijen